9 Adımda Site Hiti Arttırma

Hoş geldin! smmuck.com tarafından topluluğumuza katılmak için, davet edildiniz. Katılmak için tıklayın...

rucoder

Eski üye
Katılım
5 Nis 2022
Mesajlar
221
Tepki
0

9 Adımda Site Hiti Arttırma​

9 Adımda Site Hiti Arttırma


Site hiti arttırma nedir? Site hiti yada site trafiği, web sitenizi kaç kullanıcının ziyaret ettiğini gösterir. Ek olarak site hitini, tekil kullanıcı ve sayfa görüntülenme sayısı olarak iki şekilde ifade edebiliriz. Bu yazıda özetlemek gerekirse site hiti arttırmak için yapılması gerekenleri ele alacağız.

Site Hiti Arttırma Teknikleri


1- Blog içeriğinizle hit elde etmek için nişinizi temsil eden anahtar kelimeler bulmaya odaklanın. Çoğu zaman, web sayfası başına bir yada iki ana anahtar kelimeye odaklanmayı tercih etmelisiniz. Başlangıçta, arama hacmi ayda 1000’in altında arama meydana getirilen anahtar kelimelere odaklanmak iyidir. Birkaç ay blog içinde ne olduğu oluşturduktan ve ürün sayfalarını optimize ettikten sonrasında, daha yüksek hacimli anahtar kelimelerin peşinden gitmeye odaklanabilirsiniz. Şundan dolayı, yüksek internet sayfası trafiği elde etmenin püf noktası, ilkin ilgili anahtar kelimelerin kuvvetli bir temelini oluşturmaktır.

2-Temel olarak, eski içeriğinizi web sayfanızdan kaldırmanız yada içeriğinizi güncel tutmak için yeni bölümler eklemeniz gerekir. Kısaca eski web sayfası muhteviyatında rötuş yapmanız gerekir. Ürün sayfalarında içerik tazeliği yapmanın rahat bir yolu müşterilerinizin ürün sayfanızda incelemelerini bırakmalarını sağlamaktır. Bu yöntem, Google’a sayfada tertipli ve yeni içerik bulunduğunu gösterir.

3- Backlinkler, SEO için bir öteki mühim bileşendir. Harici bir site sitenize bağlandığında, Google’a sitenizin güvenilir ve çapa metnindeki kelimelerle (tıklanabilir kelimeler) ilgili bulunduğunu gösterir. SEO’nun ötesinde, backlinkler sitenize hit çekebilir.

4- Hit çekmek için, uzun kuyruk anahtar kelimeler oldukca mühim ve elverişlidir. Şundan dolayı daha azca arama hacmine ve netice olarak daha azca rekabete sahiptirler. Bu, ilgili uzun kuyruk anahtar kelimeler için yalnızca sıralama yapmak değil, hem de ziyaretçinin arama amacını tahmin etmenin de kolay olduğu anlamına gelir.

5-Google’ın sıralama faktörlerinden biri site güncelliğidir. Kısaca sitenizin içeriğini tertipli olarak (mümkünse her gün) güncellemeniz de iyi bir hareket olur. Bu durum, kullanıcılara sitenize geri dönmeye devam etmeleri için bir niçin sunar. Görecek yeni bir şey bulunduğunu bilirlerse sitenize yine gelirler.

6- Yarışmalar ve hediyeler, e-ticaret stratejisinin tertipli bir parçası haline gelirse, kullanıcılara sitenizi ziyaret etmeleri ve geri gelmelerini sağlamak için bir niçin verirsiniz. Ek olarak, ilgi alanları göz önüne alındığında onlar hakkında hususi bilgiler edinebilirsiniz, böylece stratejilerinizi alışveriş tercihlerine gore uyarlayabilirsiniz.

7- Blog yazıları, ürün sayfaları ve görüntüler ve öteki internet sayfası içinde ne olduğu şeklinde paylaşılabilir sayfalara toplumsal paylaşım düğmeleri ilave edin. Bu toplumsal paylaşım düğmeleri, kullananların içeriğinizi yayınlamasını kolaylaştırır.

8- Forumlar, insanların sual sordurulmuş olduğu ve herhangi bir mevzuda münakaşa yapmış olduğu dijital topluluklardır. Reddit , Quora ve Yahoo Answers daha popüler ve tanınmış forumlardan birkaçıdır. Akla gelebilecek neredeyse her mevzuyla ilgili tartışmalar, gruplar ve mevzular vardır. Forumlarda yapacağınız hareketlerin, organik görünmesi ve satış dışı olması icap ettiğini ihmal etmeyin.

9- Feysbuk Grupları son zamanlarda bilhassa popüler hale geldi. Nişinizle ilgili grupları arayın, konuşmalara katılın. Tıpkı forumlarda olduğu şeklinde, aşırı tanıtım yapmaktan kaçınmak önemlidir. Ilkin iyi ilişkiler, sonrasında organik trafik.
 
Üst Alt