Dünya’nın en çok rağbet gösterilen sosyal medya kullanıcı hesaplama platformu olan Digital Rapors, 2019 yılı verilerini paylaştı. Ülkemizdeki internet kullanıcılarının en çok nelere ilgi gösterdiği ve hangi sosyal medya ağlarını kullandığını öğrenmek zor olmadı.
Digital 2019 In Turkey adı altında açıklanmak olan sosyal medya raporları artık tüm internet sitelerinde mevcut. Dünyayı etkili altına alan sosyal medya platformları her ülkede farklı beklentileri ve ihtiyaçları karşılıyor. Genç nüfus yoğunluğunun büyük bir etki sağladığı raporda kimlerin nelere ilgi gösterdiği de açıklanıyor. Sürekli olarak profillerin canlı tutulması ve aktiflik oranın yüksek olması şirket içinde cezbedici olmuş. Yapılmakta olan anketler sorunsuz bir şekilde sonuçları ortaya koymaya yetecek seviyede.
Digital 2019 Verileri Nelere Dikkat Çekti?
Sunulmakta olan rapora göre ülkemizde tam olarak 59 milyonu aşkın bir rakamda internet kullanıcısı var. Yaşlısından gencine her yaştan insanın dahil olduğu bu sayı ülke vatandaşlarının 4/3ü kadar bir alanı kapsadığının bir delili oldu. Genel olarak bakıldığında hala en popüler sosyal medya ağı yine Youtube oldu. Daha sonraki sıralamada karşımıza gelen seçenek İngstagram olurken, onu Facebook takip etti. Diğer ülkelere oranla Twiter yine birkaç adım geri de kalmış oldu. 44 milyon kişi mobil cihazlarla günün her saati online olabiliyor. Bu durumda zaman ilerledikçe kitlenen büyüdüğü ve ilerleyen dönemlerde önü kesilemeyen bir hal alacağı anlamı çıkarmaktadır.
Aktarılan Bilgilere Göre Sonuçlar Ne İfade Ediyor?
Çıkarılan sonuçlarla birlikte sosyal medyanın reklam üzerindeki etkileri en önde çıkan netice oluyor. Yapılacak olan çalışmalar sadece kullanıcı değil aynı zamanda şirketler içinde büyük önem arz ediyor. Çünkü yapılmakta olan reklamlar yine ne kadar etkili olunduğunu kanıtlarken bir anda beklentilerin tersi de bir duruma dönüşebiliyor.
Zaman ilerledikçe giyimden teknolojiye kadar değişiklik gösterebilecek olan her alan hemen üyelere yansıtılmak zorunda. Durum böyle olunca kesintisiz bir şekilde sağlanan online akışlar sürekli olarak kullanılmakta olan sayfaların daha popüler olmasını sağlıyor. En az 40 milyon nüfusa sahip bir ülke de reklam yapılmak için iyi bir adres olsa gerek. Digital 2019 In Turkey her yeni yılın ilk çeyreği raporları paylaşmaktadır.
Digital 2019 In Turkey adı altında açıklanmak olan sosyal medya raporları artık tüm internet sitelerinde mevcut. Dünyayı etkili altına alan sosyal medya platformları her ülkede farklı beklentileri ve ihtiyaçları karşılıyor. Genç nüfus yoğunluğunun büyük bir etki sağladığı raporda kimlerin nelere ilgi gösterdiği de açıklanıyor. Sürekli olarak profillerin canlı tutulması ve aktiflik oranın yüksek olması şirket içinde cezbedici olmuş. Yapılmakta olan anketler sorunsuz bir şekilde sonuçları ortaya koymaya yetecek seviyede.
Digital 2019 Verileri Nelere Dikkat Çekti?
Sunulmakta olan rapora göre ülkemizde tam olarak 59 milyonu aşkın bir rakamda internet kullanıcısı var. Yaşlısından gencine her yaştan insanın dahil olduğu bu sayı ülke vatandaşlarının 4/3ü kadar bir alanı kapsadığının bir delili oldu. Genel olarak bakıldığında hala en popüler sosyal medya ağı yine Youtube oldu. Daha sonraki sıralamada karşımıza gelen seçenek İngstagram olurken, onu Facebook takip etti. Diğer ülkelere oranla Twiter yine birkaç adım geri de kalmış oldu. 44 milyon kişi mobil cihazlarla günün her saati online olabiliyor. Bu durumda zaman ilerledikçe kitlenen büyüdüğü ve ilerleyen dönemlerde önü kesilemeyen bir hal alacağı anlamı çıkarmaktadır.
Aktarılan Bilgilere Göre Sonuçlar Ne İfade Ediyor?
Çıkarılan sonuçlarla birlikte sosyal medyanın reklam üzerindeki etkileri en önde çıkan netice oluyor. Yapılacak olan çalışmalar sadece kullanıcı değil aynı zamanda şirketler içinde büyük önem arz ediyor. Çünkü yapılmakta olan reklamlar yine ne kadar etkili olunduğunu kanıtlarken bir anda beklentilerin tersi de bir duruma dönüşebiliyor.
Zaman ilerledikçe giyimden teknolojiye kadar değişiklik gösterebilecek olan her alan hemen üyelere yansıtılmak zorunda. Durum böyle olunca kesintisiz bir şekilde sağlanan online akışlar sürekli olarak kullanılmakta olan sayfaların daha popüler olmasını sağlıyor. En az 40 milyon nüfusa sahip bir ülke de reklam yapılmak için iyi bir adres olsa gerek. Digital 2019 In Turkey her yeni yılın ilk çeyreği raporları paylaşmaktadır.