Google Site İndexleme Sorunları

webmaster

İçerik Editörü
Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
328
Tepki
154
Başlangıç düzeyindeki webmaster adaylarının, en çok şikayetçi oldukları konuların başında gelmektedir. Çünkü site sahiplerinin hepsi Google sonuçlarında ilk sıralara yerleşmeye çalışmaktadırlar. Bu nedenle de çoğu zaman SEO konusundaki bilgi eksiklikleri Google site indexleme problemlerini de beraberinde getiriyor.

Google aramalarında, site açar açmaz en üst sıralarda yer bulamayacaksınız. Tabi aşırı niş bir alanınızı bulunmuyorsa. Herkesin görebileceği yerlere gelmek, büyük oranda tıklama oranlarınızı da yükseltecektir. Bu durum doğrudan, ziyaretçilerinizin artmasını sağlayacaktır. Bunun için günler, aylar hatta yıllar boyu varan emekler söz konusudur.

sıra


Sitenizin ilk olarak arama motoru optimizasyonu yönünden, eksikliklerini gidermeniz gerekecektir. Çünkü sizler sitenizi Google robotlarına açıklamakla mükellefsiniz. Yoksa sanal alemde barınan milyonlarca kod parçasından yalnızca birisiniz. Atalarımız ne demişler? Derdini anlatamayan Dermanını bulamaz. Google’a kendini anlatamayanda aynı şekilde arama sonuçlarında kendini bulamayacaktır. Unutmamanız gereken bir diğer konu ise sizin sadece okyanustaki bir balık olduğunuzun bilicine erişmeniz.

İnternet üzerinden ekmek kapısı arayan, webmaster heveslileri ironik bir şekilde bu taleplerini Google’a sorgulatarak, başka webmasterların da kazanç kapılarını oluşturmaktadırlar. Genel itibariyle sorunla karşı karşıya kalan kullanıcıların arama eğilimleri: “Google site ekleme, Google site nasıl eklenir? Sitem Google’da görünmüyor? Site kaç gün sonra Google’a eklenir?” gibi uzayıp devam eden uzun kuyruklu anahtar kelimeler sıralanabilmektedir. Sizlere bütün bunların cevabını vermek yerine, nerede yanlış yaptığınız da bu duruma geldiniz o yönden açıklayacağız.

Google da yer bulmayan sitelerin 10 ortak özelliği
google siteler


  • Google Arama Konsoluna Kayıtsız Siteler
Nasıl ki yeni bir mahalleye taşındığınızda, esnafla konu komşuyla tanıştığınızda varlığınızdan haberdar olunuyor. Dijital dünyada da bu durum kesinlikle aynı. Öncelikle sanal alemin muhtarı, Google’nin search console hizmetine bir selam vermelisiniz. Üstelik nüfus cüzdanı fotokopisi istenmeyecektir, sadece basit bir işlemle kaydınız yapılacaktır. Bu işlemin atlanılması, Google arama sonuçlarında gösterilmemenin en basit ve sık rastlanılan durumudur. Google veya diğer arama motorları fark etmeksizin, sitenizin keşfedilmesini ve taranmasını istiyorsanız, ilk olarak dizinlerinde ekli bulunmanız gerekmektedir.

Bazı durumlar, Google’ye sitenizi bildirmeniz gerekmeyecektir. Bunun için bağlı olan başka siteleri kullanmanızda sonuç verecektir. Fakat sıralama konusunda ciddi takıntılarınız bulunuyorsa, yapmanız gereken tek işlem arama konsol kaydıdır. En azından işi aracıyla yapmaktan çok tekelden bitireceksiniz.

seo


  • Sayfanız SEO Uyumlu ve Kullanıcı Dostu Olmalı
Sitenizi günümüz dijital dünya trendlerinden, WordPress CMS sistemiyle oluşturuyorsanız, bu konu sizleri fazla irdelemeyecektir. Bu nedenle endişelenmenize gerek bulunmamaktadır. Fakat özel olarak kodlanmış, özgün bir tasarıma sahip siteniz bulunuyorsa, kod yapısındaki bileşenlerden modüllere kadar hepsinin arama motoru dostu olup olmadığını kontrol etmeniz gerekecektir. Sürekli olarak benzer içerik, bağlantı, arayüz üreten CMS sistemleri Google nezdinde SPAM değeri taşımaktadır.

Oluşturmuş olduğunuz her bir sayfa için, Google’nin işini kolaylaştırmanız gerekmektedir. Bunun içinde Başlık etiketleri, meta etiketler, görüntü alt etiketleri ve descriptionlar kullanmanız gerekmektedir. Google sitelerinizi bir işçi tutarak taratmaz, bu konuda kendi örümcek robotlarını kullanmaktadır. Bu nedenle de basit isimlendirmeler ve etiketlemeler yapmalısınız.

Girişini yapacağınız ve SEO konusunda da yardımcı ögeler, Google’nin sayfanızdaki verileri alması bakımından önem arz edecektir. Diğer taraftan da arama kitlesiyle, sitenizin örtüşmesini ve böylelikle kullanıcı memnuniyetin arttırılması beklenmektedir.

Sayfalarınız kullanıcı dostu olarak ayarlanmadıysa, içeriğinizin de bir değeri olup olmadığı tartışılmayacaktır. Sayfanız, bütünüyle markanızı yansıtmalıdır. Kullanıcılar kolay bir şekilde gezinebilmeleri, okuyucuları aşırı sinirlendirecek ögelerden kaçınılmalı, okunabilirliği yüksek ve faydalı içerikler yazılmalıdır. Eskiden SEO önerilerinde, bir sayfaya bütünüyle anahtar kelimeleri anlamsız bir şekilde doldurmak yetiyordu. Fakat şimdilerde durum son derece farklı bir boyuta ilerledi.

Site kullanıcı için iyi değilse Google için de iyi değildir prensibi görülmektedir.

Dipnot: WordPress, altyapısı kullanan adaylar bu konuda en avantajlı kitledir. Çünkü sayfaların hepsi Google dostu olarak nitelendirilebilecektir. Bu nedenle de başlangıç düzeyindeki webmasterların, vazgeçmemeleri gereken içerik yönetim sistemi kesinlikle WordPress’tir.
zaman


  • Yeni Tescil Edilen Siteler Zaman Sınırında Kalabilir
Açıklamak gerekirse, sitenizi yeni açtığınızda, Google botlarının mevcut siteleri de taradıkları öngörülerek, sitenizin anında indexlenmesi beklenmeyecektir. Bu nedenle de sunuculardaki yüke eş değer bir zamanda, indexiniz sağlanabilecektir.

Çoğu durumlarda, bir sitenizin dizine eklenmesi ve tamamen indexlenmesi 4 günden 4 haftaya kadar sürebilmektedir. Fakat yeni Search Console Google Gibi Getir hizmeti sayesinde, birkaç saate kadar bu oran inmektedir. (Sitenin dinamiğini öldürebilmekte, gerçi orası başlı başına bir konu.) Daha kısa sürede indexlenen sayfalar yok değil lakin, başlangıç düzeyindeki adaylar için son derece olağandır.

Birkaç hafta sonra dahi Google aramalarda sitem çıkmıyor? sorunu yaşıyorsanız, bu konu üzerine biraz daha fazla gitmelisiniz.

İndexleme hizmeti Google algoritmasıyla bir araya geldiğinde, günümüz arama sonuçlarını oluşturmaktadır. Tamamen kusursuzluk beklentisi, mantıksızdır. Çünkü internette yer alan bütün bilgilerin, bir kütüphanede yer bulması son derece zor ve meşakkatlidir. Googlebotlar bu nedenle de robotların en fazla çalışan sendikasına mensupturlar. Çünkü gece gündüz demezler ve tek bir amaçları vardır.

Bir ay geçtiğinde bile aynı sorunlarla boğuşuyorsanız, Google Arama Konsolu'nun ilgili bağlantılarından sitenizdeki aksaklıkları öğrenebilirsiniz. Google, sitelerde bulunmasını kesin bir dille reddetmiş olduğu hataları, mail ya da konsol aracılığıyla webmasterlara bildirmektedir. Hatalardan haberdar olmanız, zaman kaybettirmeyecek hatta sorunu çözebilecek makalelere de yönlendirileceksiniz.

otorite


  • Zayıf Etki Alanına Sahip Siteler
Alan adı otoriteleri, SEO yazılım şirketlerinden MOZ tarafından geliştirilmiştir. Bir sitenin arama motoru sonuçlarında, yani SERP’lerde yer bulabilmesi ve istenilen düzeyde sıralanabilmesi için kullanılan bir nevi sıralama puanıdır. Puanınız ne kadar yüksekse, siteniz de o kadar yüksekte yer alacaktır. Büyüklerle rekabet edemem diyenler için daha niş bir alan bulmaları yararlarına olacaktır.

Google, bir etki alanının otorite puanını değerlendirmek ve en iyi şansı vermek için yaklaşık olarak 40-50 arası faktörü değerlendirmeye almaktadır. Çok sayıda ve kaliteli backlinke sahip siteler genel olarak daha yüksek etki alanı yetki puanlarına sahiptirler. Alan adı otorite puanınız, diğer sitelerin puanlarına bağlıdır. Bu nedenle de otoritenizi genişletmek ve daha iyi sıralamalar istiyorsanız, diğer kaliteli sitelerden backlink alışverişi yapmanız gerekmektedir. Öte yandan da backlinkin beyni olan içeriğinizi taze ve kullanıcı dostu tutmalısınız.

güven


  • Güven Akışı Düşüklüğü
Son zamanlarda gayet önem arz eden güven akışı işlemi, Majestic tarafından yansıtılmaktadır. Bir sitenin kalitesine oranla, güvenilirliği ölçümlenmektedir. Güven akış puanlarınızı arttıran, bambaşka bir alan adında aldığınız güvenli trafik, doğrudan güven akış puanınızı arttırmaktadır. Bu konuda SEO uzmanlarıyla çalışarak, süreci daha fazla hızlandırabilirsiniz. Hızlansa bile güven akışınızın, yüksek otoriteye sahip olması zaman alan bir işlemdir.

içerik


  • Yetersiz İçerik
Basit sorunlar arasında görülen bu konuda, yeni web site sahiplerinin içerik dahi girmeden Google’da kendilerini görme isteğinden gelmektedir. Neden benim web sitem Google’da görünmüyor? şeklinde anlamsız bir psikolojiye girişebilirler hatta projelerini bütünüyle zarara uğratabilirler. Bu sorunun üstesinden gelmek için fazla içeriğe sahip olduğunuzdan emin olun. Ne kadar fazla içerik o kadar fazla trafik demektir. Bunun yanında random ya da bot yapılarak, edinilmiş içeriklerin SPAM’dan başka kayda değer bir ifadesi yoktur. Yani orijinal içeriğe sahip değilseniz, günde 60.000 bin kelimelik veri girişi yapsanız bile Google nezdinde bir anlamı yoktur.

Rakip analizi yaptığınız zaman sizden daha üst sıralarda yer alan sitelerin, aynı konuda sizden daha fazla kelime sayısına sahip uzun yazıları olduğunu gözlemlersiniz. Burada en ince husus, içeriği uzatayım derken kullanıcıları sıkmamanız gerektiğidir. Bu nedenle de evirip çevirip, bir şeyi on kez kastetmenin bir amacı bulunmayacaktır. Yani içeriğinizde kelime sayısını göz ardı edin fakat yeterince uzun olduğundan da emin olun.

Kullanıcılar tarafından iyi olarak kabul edilen içerik profilini elde etmek, maliyetli ve uzun bir süreçtir. Ancak bütün bunların meyvesini alabileceğiniz de garantidir. Bugün yapacağınız SEO uyumlu makale yatırımları, sitenize kaliteli trafik ve otorite olarak geri dönecektir. Kimi zamanlarda site sahiplerinin, yeterli içerik yazacakları zamanları bulunamayabiliyor. Bu nedenle de hazır hizmetler almanız, sabırsızlığınıza karşı en büyük çözüm olacaktır.

  • 8.Düşük Alıntı Akışı
Majestic tarafından bağlantılarınızın popülerliğinin ölçüldüğü ve tamamen kalitenin referans alındığı bir başka ölçüm aracıdır. Trendlerde yer alan ve popülerliği üst düzey olan ancak uzun vadede pek bir anlam ifade etmeyen içerikleri, yüksek bir alıntı akışı puanına sahip olmaktalar. Ancak güven akışı konusundaysa dış orantıyla, düşük seyretmekteler. İdeal açıdan sitenizin, yüksek alıntı akışı puanına ve buna eş değer şekilde yüksek güven akışı puanına sahip olması gerekmektedir.

hırsızlık


  • İçerik Hırsızlığı
Google tarafından, önemi gün ve gün artan bu durum, yazarın emeklerini gözetmek ve site sahiplerinin maddi zararlarını azaltmak için katı cezalarla yargılanmaktadır. Hatta iş ileri boyutlara taşındığında adli süreç bile başlatabilmektedir. Bu nedenle de sitenize kopya, bir kısmı değiştirilmiş, alıntılanmış veya spinlenmiş içerik eklemeyin. Katkı sağlamış olmaz, tersine zarar verir ve itibarınızı zedelersiniz. Üstelik Google tarafından SPAM yaratmanız nedeniyle, alan adı otoritenizi zayıflatabilirsiniz.

Başka birinin sizin saatlerce uğraştığınız içeriği kopyalamasından ne hissederdiniz? Son derece etik olmayan bu duruma yeltenerek, emek hırsızlığı ve kul hakkı yemeye varan büyük bir yüke maruz kalmayın. Kullanıcılarınız, onlara özel içerik yazdığınız için sizleri tercih edecek ve bu şekilde index hızınız artacaktır.

anahtar


  • Yüksek Anahtar Kelime Oranı
Çoğu site sahibi, anahtar kelimelerle sayfalarını doldurup, yer yer ziyaretçilerini bile çileden çıkarabilmeyi başarmaktadır. Bunun eskiden etkileri görülmüş olup alışkanlıkları benzer şekilde devam etmektedir. Ancak son arama motoru optimizasyonu güncellemelerinde, bu eğilimlerin devam etmesi halinde ağır cezalara katlanılması gerektiği bariz ve çok açıktır.

Modası geçen bir SEO tekniğiyle, internet markası olabilmeniz imkansızdır. Google botları, sayfalarınızdaki anahtar kelime yoğunluğunu tespit edebilecek yeterliliktedirler. Yapacağınız bu sözde SEO hamlesi, ziyaretçilerinizin sitenizde daha az süre geçirmesine yol açacağından, Google dizine indexlemektense indexlememeyi tercih edecektir. Arama konsolundan eklendiği halde birkaç saat sonra dizinden tekrar düşen sayfalar bulunmaktadır. Bu nedenle bu şekilde bir taktikle, durumu çözebileceğinizi düşünmemelisiniz.

Black hat SEO namına, her hareket Google nezdinde itibar kaybı yaşatmaktadır. Bu nedenle de içeriklerinizdeki anahtar kelime yoğunluğunun, en fazla %2 ile %3 arasında seyrettiğini kontrol ediniz. Bu şekilde kötü niyetli olmadığınız kabul edilecek ve yazdığınız her şeyin daha değerli olduğu izlenimi yaratılacaktır.

Arama motorları, popüler arama eğilimlerine cevap vermek zorundadırlar. Bu işi yapmak hatta gönül vermek istiyorsanız, işinize ve sitenize saygınız olmalıdır. Çünkü günümüz teknolojisinde, dürüst bir şekilde tasarlanmış sayfalar, Google sitemi indexlemiyor? problemine yol açmaz. Hiçbir şey hemen olmayacaktır. Forumda çözemediğiniz konular hakkında bilgi edinmekte ve soru sormakta anormal bir durum yoktur.
 

likeshigh

Üye
Katılım
14 Mar 2020
Mesajlar
8
Tepki
2
Very useful information to increase your SEO performance.
 

fastvideolikes

Meraklı
Katılım
12 Nis 2020
Mesajlar
17
Tepki
6
I agree with your suggestion. This is valuable information regarding SEO. Thanks or sharing this post.
 

storyman

Hızlı üye
Katılım
16 Tem 2020
Mesajlar
127
Çözümler
2
Tepki
113
Gerçekten harika bilgiler...???
 

Murat Karakuş 1973

Bağımlı
Katılım
6 Eyl 2020
Mesajlar
82
Çözümler
1
Tepki
20
Very useful information to i
Başlangıç düzeyindeki webmaster adaylarının, en çok şikayetçi oldukları konuların başında gelmektedir. Çünkü site sahiplerinin hepsi Google sonuçlarında ilk sıralara yerleşmeye çalışmaktadırlar. Bu nedenle de çoğu zaman SEO konusundaki bilgi eksiklikleri Google site indexleme problemlerini de beraberinde getiriyor.

Google aramalarında, site açar açmaz en üst sıralarda yer bulamayacaksınız. Tabi aşırı niş bir alanınızı bulunmuyorsa. Herkesin görebileceği yerlere gelmek, büyük oranda tıklama oranlarınızı da yükseltecektir. Bu durum doğrudan, ziyaretçilerinizin artmasını sağlayacaktır. Bunun için günler, aylar hatta yıllar boyu varan emekler söz konusudur.

sıra


Sitenizin ilk olarak arama motoru optimizasyonu yönünden, eksikliklerini gidermeniz gerekecektir. Çünkü sizler sitenizi Google robotlarına açıklamakla mükellefsiniz. Yoksa sanal alemde barınan milyonlarca kod parçasından yalnızca birisiniz. Atalarımız ne demişler? Derdini anlatamayan Dermanını bulamaz. Google’a kendini anlatamayanda aynı şekilde arama sonuçlarında kendini bulamayacaktır. Unutmamanız gereken bir diğer konu ise sizin sadece okyanustaki bir balık olduğunuzun bilicine erişmeniz.

İnternet üzerinden ekmek kapısı arayan, webmaster heveslileri ironik bir şekilde bu taleplerini Google’a sorgulatarak, başka webmasterların da kazanç kapılarını oluşturmaktadırlar. Genel itibariyle sorunla karşı karşıya kalan kullanıcıların arama eğilimleri: “Google site ekleme, Google site nasıl eklenir? Sitem Google’da görünmüyor? Site kaç gün sonra Google’a eklenir?” gibi uzayıp devam eden uzun kuyruklu anahtar kelimeler sıralanabilmektedir. Sizlere bütün bunların cevabını vermek yerine, nerede yanlış yaptığınız da bu duruma geldiniz o yönden açıklayacağız.

Google da yer bulmayan sitelerin 10 ortak özelliği
google siteler


  • Google Arama Konsoluna Kayıtsız Siteler
Nasıl ki yeni bir mahalleye taşındığınızda, esnafla konu komşuyla tanıştığınızda varlığınızdan haberdar olunuyor. Dijital dünyada da bu durum kesinlikle aynı. Öncelikle sanal alemin muhtarı, Google’nin search console hizmetine bir selam vermelisiniz. Üstelik nüfus cüzdanı fotokopisi istenmeyecektir, sadece basit bir işlemle kaydınız yapılacaktır. Bu işlemin atlanılması, Google arama sonuçlarında gösterilmemenin en basit ve sık rastlanılan durumudur. Google veya diğer arama motorları fark etmeksizin, sitenizin keşfedilmesini ve taranmasını istiyorsanız, ilk olarak dizinlerinde ekli bulunmanız gerekmektedir.

Bazı durumlar, Google’ye sitenizi bildirmeniz gerekmeyecektir. Bunun için bağlı olan başka siteleri kullanmanızda sonuç verecektir. Fakat sıralama konusunda ciddi takıntılarınız bulunuyorsa, yapmanız gereken tek işlem arama konsol kaydıdır. En azından işi aracıyla yapmaktan çok tekelden bitireceksiniz.

seo


  • Sayfanız SEO Uyumlu ve Kullanıcı Dostu Olmalı
Sitenizi günümüz dijital dünya trendlerinden, WordPress CMS sistemiyle oluşturuyorsanız, bu konu sizleri fazla irdelemeyecektir. Bu nedenle endişelenmenize gerek bulunmamaktadır. Fakat özel olarak kodlanmış, özgün bir tasarıma sahip siteniz bulunuyorsa, kod yapısındaki bileşenlerden modüllere kadar hepsinin arama motoru dostu olup olmadığını kontrol etmeniz gerekecektir. Sürekli olarak benzer içerik, bağlantı, arayüz üreten CMS sistemleri Google nezdinde SPAM değeri taşımaktadır.

Oluşturmuş olduğunuz her bir sayfa için, Google’nin işini kolaylaştırmanız gerekmektedir. Bunun içinde Başlık etiketleri, meta etiketler, görüntü alt etiketleri ve descriptionlar kullanmanız gerekmektedir. Google sitelerinizi bir işçi tutarak taratmaz, bu konuda kendi örümcek robotlarını kullanmaktadır. Bu nedenle de basit isimlendirmeler ve etiketlemeler yapmalısınız.

Girişini yapacağınız ve SEO konusunda da yardımcı ögeler, Google’nin sayfanızdaki verileri alması bakımından önem arz edecektir. Diğer taraftan da arama kitlesiyle, sitenizin örtüşmesini ve böylelikle kullanıcı memnuniyetin arttırılması beklenmektedir.

Sayfalarınız kullanıcı dostu olarak ayarlanmadıysa, içeriğinizin de bir değeri olup olmadığı tartışılmayacaktır. Sayfanız, bütünüyle markanızı yansıtmalıdır. Kullanıcılar kolay bir şekilde gezinebilmeleri, okuyucuları aşırı sinirlendirecek ögelerden kaçınılmalı, okunabilirliği yüksek ve faydalı içerikler yazılmalıdır. Eskiden SEO önerilerinde, bir sayfaya bütünüyle anahtar kelimeleri anlamsız bir şekilde doldurmak yetiyordu. Fakat şimdilerde durum son derece farklı bir boyuta ilerledi.

Site kullanıcı için iyi değilse Google için de iyi değildir prensibi görülmektedir.


zaman


  • Yeni Tescil Edilen Siteler Zaman Sınırında Kalabilir
Açıklamak gerekirse, sitenizi yeni açtığınızda, Google botlarının mevcut siteleri de taradıkları öngörülerek, sitenizin anında indexlenmesi beklenmeyecektir. Bu nedenle de sunuculardaki yüke eş değer bir zamanda, indexiniz sağlanabilecektir.

Çoğu durumlarda, bir sitenizin dizine eklenmesi ve tamamen indexlenmesi 4 günden 4 haftaya kadar sürebilmektedir. Fakat yeni Search Console Google Gibi Getir hizmeti sayesinde, birkaç saate kadar bu oran inmektedir. (Sitenin dinamiğini öldürebilmekte, gerçi orası başlı başına bir konu.) Daha kısa sürede indexlenen sayfalar yok değil lakin, başlangıç düzeyindeki adaylar için son derece olağandır.

Birkaç hafta sonra dahi Google aramalarda sitem çıkmıyor? sorunu yaşıyorsanız, bu konu üzerine biraz daha fazla gitmelisiniz.

İndexleme hizmeti Google algoritmasıyla bir araya geldiğinde, günümüz arama sonuçlarını oluşturmaktadır. Tamamen kusursuzluk beklentisi, mantıksızdır. Çünkü internette yer alan bütün bilgilerin, bir kütüphanede yer bulması son derece zor ve meşakkatlidir. Googlebotlar bu nedenle de robotların en fazla çalışan sendikasına mensupturlar. Çünkü gece gündüz demezler ve tek bir amaçları vardır.

Bir ay geçtiğinde bile aynı sorunlarla boğuşuyorsanız, Google Arama Konsolu'nun ilgili bağlantılarından sitenizdeki aksaklıkları öğrenebilirsiniz. Google, sitelerde bulunmasını kesin bir dille reddetmiş olduğu hataları, mail ya da konsol aracılığıyla webmasterlara bildirmektedir. Hatalardan haberdar olmanız, zaman kaybettirmeyecek hatta sorunu çözebilecek makalelere de yönlendirileceksiniz.

otorite


  • Zayıf Etki Alanına Sahip Siteler
Alan adı otoriteleri, SEO yazılım şirketlerinden MOZ tarafından geliştirilmiştir. Bir sitenin arama motoru sonuçlarında, yani SERP’lerde yer bulabilmesi ve istenilen düzeyde sıralanabilmesi için kullanılan bir nevi sıralama puanıdır. Puanınız ne kadar yüksekse, siteniz de o kadar yüksekte yer alacaktır. Büyüklerle rekabet edemem diyenler için daha niş bir alan bulmaları yararlarına olacaktır.

Google, bir etki alanının otorite puanını değerlendirmek ve en iyi şansı vermek için yaklaşık olarak 40-50 arası faktörü değerlendirmeye almaktadır. Çok sayıda ve kaliteli backlinke sahip siteler genel olarak daha yüksek etki alanı yetki puanlarına sahiptirler. Alan adı otorite puanınız, diğer sitelerin puanlarına bağlıdır. Bu nedenle de otoritenizi genişletmek ve daha iyi sıralamalar istiyorsanız, diğer kaliteli sitelerden backlink alışverişi yapmanız gerekmektedir. Öte yandan da backlinkin beyni olan içeriğinizi taze ve kullanıcı dostu tutmalısınız.

güven


  • Güven Akışı Düşüklüğü
Son zamanlarda gayet önem arz eden güven akışı işlemi, Majestic tarafından yansıtılmaktadır. Bir sitenin kalitesine oranla, güvenilirliği ölçümlenmektedir. Güven akış puanlarınızı arttıran, bambaşka bir alan adında aldığınız güvenli trafik, doğrudan güven akış puanınızı arttırmaktadır. Bu konuda SEO uzmanlarıyla çalışarak, süreci daha fazla hızlandırabilirsiniz. Hızlansa bile güven akışınızın, yüksek otoriteye sahip olması zaman alan bir işlemdir.

içerik


  • Yetersiz İçerik
Basit sorunlar arasında görülen bu konuda, yeni web site sahiplerinin içerik dahi girmeden Google’da kendilerini görme isteğinden gelmektedir. Neden benim web sitem Google’da görünmüyor? şeklinde anlamsız bir psikolojiye girişebilirler hatta projelerini bütünüyle zarara uğratabilirler. Bu sorunun üstesinden gelmek için fazla içeriğe sahip olduğunuzdan emin olun. Ne kadar fazla içerik o kadar fazla trafik demektir. Bunun yanında random ya da bot yapılarak, edinilmiş içeriklerin SPAM’dan başka kayda değer bir ifadesi yoktur. Yani orijinal içeriğe sahip değilseniz, günde 60.000 bin kelimelik veri girişi yapsanız bile Google nezdinde bir anlamı yoktur.

Rakip analizi yaptığınız zaman sizden daha üst sıralarda yer alan sitelerin, aynı konuda sizden daha fazla kelime sayısına sahip uzun yazıları olduğunu gözlemlersiniz. Burada en ince husus, içeriği uzatayım derken kullanıcıları sıkmamanız gerektiğidir. Bu nedenle de evirip çevirip, bir şeyi on kez kastetmenin bir amacı bulunmayacaktır. Yani içeriğinizde kelime sayısını göz ardı edin fakat yeterince uzun olduğundan da emin olun.

Kullanıcılar tarafından iyi olarak kabul edilen içerik profilini elde etmek, maliyetli ve uzun bir süreçtir. Ancak bütün bunların meyvesini alabileceğiniz de garantidir. Bugün yapacağınız SEO uyumlu makale yatırımları, sitenize kaliteli trafik ve otorite olarak geri dönecektir. Kimi zamanlarda site sahiplerinin, yeterli içerik yazacakları zamanları bulunamayabiliyor. Bu nedenle de hazır hizmetler almanız, sabırsızlığınıza karşı en büyük çözüm olacaktır.

  • 8.Düşük Alıntı Akışı
Majestic tarafından bağlantılarınızın popülerliğinin ölçüldüğü ve tamamen kalitenin referans alındığı bir başka ölçüm aracıdır. Trendlerde yer alan ve popülerliği üst düzey olan ancak uzun vadede pek bir anlam ifade etmeyen içerikleri, yüksek bir alıntı akışı puanına sahip olmaktalar. Ancak güven akışı konusundaysa dış orantıyla, düşük seyretmekteler. İdeal açıdan sitenizin, yüksek alıntı akışı puanına ve buna eş değer şekilde yüksek güven akışı puanına sahip olması gerekmektedir.

hırsızlık


  • İçerik Hırsızlığı
Google tarafından, önemi gün ve gün artan bu durum, yazarın emeklerini gözetmek ve site sahiplerinin maddi zararlarını azaltmak için katı cezalarla yargılanmaktadır. Hatta iş ileri boyutlara taşındığında adli süreç bile başlatabilmektedir. Bu nedenle de sitenize kopya, bir kısmı değiştirilmiş, alıntılanmış veya spinlenmiş içerik eklemeyin. Katkı sağlamış olmaz, tersine zarar verir ve itibarınızı zedelersiniz. Üstelik Google tarafından SPAM yaratmanız nedeniyle, alan adı otoritenizi zayıflatabilirsiniz.

Başka birinin sizin saatlerce uğraştığınız içeriği kopyalamasından ne hissederdiniz? Son derece etik olmayan bu duruma yeltenerek, emek hırsızlığı ve kul hakkı yemeye varan büyük bir yüke maruz kalmayın. Kullanıcılarınız, onlara özel içerik yazdığınız için sizleri tercih edecek ve bu şekilde index hızınız artacaktır.

anahtar


  • Yüksek Anahtar Kelime Oranı
Çoğu site sahibi, anahtar kelimelerle sayfalarını doldurup, yer yer ziyaretçilerini bile çileden çıkarabilmeyi başarmaktadır. Bunun eskiden etkileri görülmüş olup alışkanlıkları benzer şekilde devam etmektedir. Ancak son arama motoru optimizasyonu güncellemelerinde, bu eğilimlerin devam etmesi halinde ağır cezalara katlanılması gerektiği bariz ve çok açıktır.

Modası geçen bir SEO tekniğiyle, internet markası olabilmeniz imkansızdır. Google botları, sayfalarınızdaki anahtar kelime yoğunluğunu tespit edebilecek yeterliliktedirler. Yapacağınız bu sözde SEO hamlesi, ziyaretçilerinizin sitenizde daha az süre geçirmesine yol açacağından, Google dizine indexlemektense indexlememeyi tercih edecektir. Arama konsolundan eklendiği halde birkaç saat sonra dizinden tekrar düşen sayfalar bulunmaktadır. Bu nedenle bu şekilde bir taktikle, durumu çözebileceğinizi düşünmemelisiniz.

Black hat SEO namına, her hareket Google nezdinde itibar kaybı yaşatmaktadır. Bu nedenle de içeriklerinizdeki anahtar kelime yoğunluğunun, en fazla %2 ile %3 arasında seyrettiğini kontrol ediniz. Bu şekilde kötü niyetli olmadığınız kabul edilecek ve yazdığınız her şeyin daha değerli olduğu izlenimi yaratılacaktır.

Arama motorları, popüler arama eğilimlerine cevap vermek zorundadırlar. Bu işi yapmak hatta gönül vermek istiyorsanız, işinize ve sitenize saygınız olmalıdır. Çünkü günümüz teknolojisinde, dürüst bir şekilde tasarlanmış sayfalar, Google sitemi indexlemiyor? problemine yol açmaz. Hiçbir şey hemen olmayacaktır. Forumda çözemediğiniz konular hakkında bilgi edinmekte ve soru sormakta anormal bir durum yoktur.Gerçekten harika olmuş elinize sağlık.https://www.selalehaliyikama34.com/hizmetler/hali-ve-kilim-yikama
ease your SEO performance.
 
Üst Alt