rucoder
Eski üye
- Katılım
- 5 Nis 2022
- Mesajlar
- 221
- Tepki
- 0
İçerik Iyi mi Hazırlanmış olur?
Google’da doğru şekilde yer almak için en mühim nokta Google içerik hazırlama mevzusunda doğru bilgiye haiz olmak ve buna nazaran hareket etmektir. Google’ın vermiş olduğu cezalara karşılık olarak doğru şekilde meydana getirilen içerikler sizlere değişik yolları sunmaktadır. Siz değerli ziyaretçilerimizin daha üst sıralarda çıkmanız için sizlere fazlaca çeşitli fırsatlar sunan Google bu mevzuda doğru şekilde hazırlanan içerikler olursa bu durumda, sizlere de değişik seçenekler sunmaktadır.
İçeriğin Püf Noktaları
Google için ilk öncelik kesinlikle yazının ve içeriğin örneksiz olmasıdır. Sizler de kalkıp değişik sitelerde yazan yazıları alıp kopyala yapıştır ile sayfalarınıza taşırsanız bu durumda Google siz değerli üyelerimizin kalitesiz bir site olduğunuzu düşünerek sizlere negatif şekilde karşılama yapar ve sizleri gerek hit, gerek dizin gerekse sıralama olarak cezalandırabilir. Bunun için Google uğraşma ve çaba harcamanızı istemektedir. Eğer sizler de çaba harcar ve hususi yazılar yazarak sayfalarınızı daha etken hale getirmeyi başarırsanız o vakit başarıya ulaşabilirsiniz. Bunun için yapmanız ihtiyaç duyulan aslen fazlaca basittir. Bir haber ya da yazıyı kendinizce doğru ve ya yanlış kendi düşünceleriniz ve kendi anlatımınızla sayfalarınıza taşımaktır. Google kaliteli bir arama motorudur. Siz değerli ziyaretçilerimizin de kaliteli hizmet vermesini istemektedir.
İmla Kurallarının Önemi Nedir?
Google için içerik hazırlanacaksa bu durumda insanlara kıymet verilmeli örneksiz içerikler sunulmalıdır. Bunun haricinde, kendi dilinizde yazım kuralları bilinmeli ve buna nazaran yazılar yazılmalıdır. Google içerik hazırlama hususu mühim bir husustur. Bundan dolayı sitenizin daha yukarılarda çıkmasını sağlayacak bir sistem sunan arama motoru olarak siz değerli üyelerimizin de bu mevzularda duyarlı davranmanızı istemektedir. Eğer sizler bu mevzuda yanlış yazımlar ve yazım hataları yapmış olursanız bu durumda Google sizlere aynı şekilde davranacaktır. Sizlere puanlandırma olarak daha düşük puanlar vererek siz değerli üyelerimizin ilk sayfada çıkmanıza olanak sağlamayacaktır.
İçeriğin Sayısı Mühim Mi?
Google mevzusunda içeriğin kelime sayısı da önemlidir. Sizden istenen kelime sayısından azca yazmamalısınız. Mesela Google news kayıtlı bir haber sitesinden minimum 200 kelime olmalı demektedir. Aslına bakarsanız bir haberi anlatırken, bu mevzu hakkında bilgiyi insanlara geniş bir halde aktarmak gerekir. Sadece, kimi zaman web siteleri bu mevzuda {hiç de} duyarlı davranmayıp yazıp geçme yoluna ya da daha ilkin bahsettiğimiz kopyala yapıştır yoluna gitmektedir. Bu da insanların kalitesiz data almasına ya da azca data almasına sebep olduğundan Google bu konudaki sayfalara çeşitli cezalar uygulamaktadır.
İçeriğin Mevzusu Mühim Midir?
Google içerik hazırlama mevzusunda bazı kriterler uygulamaktadır. Bu kriterler doğrultusunda da dikkatli hareket edilmesi lüzumlu bulunduğunu bilmek lüzumlu. Bunun için de bir yazı yazılırken, ilk olarak hedef belirlenmelidir. Bu hedefin belirlenmesinden sonrasında, yazılar ve içerik tamamen bu hedefe uygun olarak yazılmalıdır. Aksi halde yazılan yazının içinde ne olduğunun yanlış bir halde yazılmış olması neticesinde, Google sizlere düşük puanlar verecek ve bu da siz değerli üyelerimizin ön sıralarda yer almanızın önüne geçmiş olacaktır.
Yazı Formları Ne Kadar Mühim?
Yazılar yazılırken, bilhassa kullanılan anahtar kelimeler kalınca yazı fontuyla belirtilmelidir. Bundan dolayı burada belirlenen anahtar kelimeler siz değerli üyelerimizin de mühim ve kilit noktaları. Bu yüzden anahtar kelimeler bilhassa içeriklerde bold olarak yazılmalıdır.
Ayrıca yazı yazarken, dikkat etmeniz ihtiyaç duyulan bir başka husus ise, devamlı aynı cümlelerin ve kelimelerin yine etmemesi olacaktır. Bundan dolayı yazıyı okuyacak olan kişiyi yazının doğrusu içeriğin boğmaması ve akıcı bir üslupla yazılmış olması gerekir. Bu içeriğin kıymetini arttırır. Ek olarak içeriklerinizde kullanmanız ve dikkat etmeniz ihtiyaç duyulan bir başka husus ise, madde paragrafları ile siz de uzun makalelerinizde okuyucuları sıkmadan detaylı anlatımlar gerçekleştirebilirsiniz.
İçerik İçin Tavsiyeler
Google için içerik kadar içeriğin durumu da mühim bulunduğunu örneklerle anlatmaya çalıştık. İmla hatalarından, akıcı dil yapısına kadar her şey Google için ehemmiyet arz etmektedir. Şimdi gelelim bir başka noktaya daha doğrusu son düzeltmelere, giriş gelişme ve netice bölümlerine dikkat etmelisiniz. Kısaca, giriş kısmı sizin anlatmak istediğiniz yazının daha doğru tabirle içeriğin konusunu okuyuculara anlatmalıdır. Gelişme kısmı doğrusu vücut bölümünde ise, sizler tam olarak anlatmak istediğinizi kendinizi okuyucunun yerine koyarak onları sıkmadan anlaşılır ve akıcı bir üslupla yazmanız gerekmektedir. Bunun haricinde, netice kısmı ise, vurucu bölümdür. Evet yazınızı bitiriyorsunuz fakat, aslen içerik olarak son cümleyi kullanarak hem içeriğinizi hem de anlatımınızı özetlemiş oluyorsunuz. Bu sebeplerle sonuçta yazarken, bu mevzuda dikkat etmeli ve vurucu cümlelerle akıcı bir halde mevzuyu bitirmelisiniz.
Yazdığınız içeriğin bir başka mühim noktası ise, içinde ne olduğu hazırlayacak olan kişinin mevzu hakkında data sahibi olmasıdır. Kısacası tüm bu anlattıklarımızı anlatabilmek için ilk olarak bu iş hakkında data sahibi olmak gerekir. Eğer data sahibi olmadan bir içerik yazmaya kalkarsanız, Google içerik hazırlama mevzusunda data sahibi olmadan yazı yazmaya kalkarsanız bu durumda Google sizleri tutmayacak ve data verdiğiniz sitelerde de kesinlikle negatif karşılanacaksınız anlama gelir. Kısacası, içerik hazırlamak kolay görünmüş olduğu kadar dikkat ve duyarlılık ihtiyaç duyulan bir vakadır.