- Katılım
- 19 Ara 2021
- Mesajlar
- 100
- Çözümler
- 1
- Tepki
- 25
İçerik Kraldır, ama uzun zamandır öyle değildir çünkü İçerikleri yayınlarken katlanarak gelişen daha iyi sıralama için yeni bir odak noktası var.
Geçmişte bir çok içerik üreticisi, sıralamak istedikleri anahtar kelimeri mükemmel bir karışım haline getirip site haritasındaki her kelimenin Google arama sonuçlarında sıralayabiliyorlardı.
İçerik Artık Kral Değildir
Google artık rastgele içeriğe trafik göndermiyor. Panda gibi algoritmalar, anahtar kelimeler etrafında tasarlanan üretilmiş içeriği hedefliyor.
Bugün Google, doğrudan kullanıcının hedeflerinin ne olduğu ile alakalı belirli içeriğe kesin trafik gönderirken karma karışık içeriklerle dolu bir siteye trafik göndermiyor. Aslında Google içeriği kullanıcının istek ilişkisine göre sıralıyor yani burda kendimize şu soruyu sormamız gerekiyor, kullanıcı neden benim siteme girsin? Haliyle bu sorunun cevabını verebiliyorsanız aşağıdaki sıralamadan sonra google sitenizi sevecek ve trafik almaya başlayacaksınız.
İçerik Nasıl Geliştirilir?
1. Kullanıcı Hedeflerini Belirleyin
Bazı sorgular için Google’ın sayfaları bir kullanıcının yapmaya çalıştığı işleme göre sıralamaya eğilimli olduğunu gördük. Bu nedenle, bir sayfa veya konu için, site ziyaretçisinin doğal amacını, ne elde etmek istediklerini anlamak, daha sonra bu hedefe odaklı yazmak önemlidir.
Bir anahtar kelime ile yaygın olarak ilişkili olan ve bir parça tavuk üzerinde tuz ve biber gibi kelimeleri içermek saf ve yüzeysel olduğunu düşündürür.
2. Resimler Gösterin ve Öyküler Anlatın
Verilen konu veya web sayfasının iletişimini tamamlayan ve genişleten görüntülerin doğru kullanımı, web sayfasının daha iyi sıralanmasına yardımcı olacaktır.
Kullanıcının başarmaya çalıştığı şeyle eşleşen ve anlam içeren görüntüler, deneyimlerime göre bu web sayfasının neyle ilgili olduğu sıralamasını güçlendirecektir. Görüntüyü anahtar kelimelerle eşleştirmeyin.
Bildiğime göre, bir şeyin nasıl yapıldığını göstermek veya kullanıcının beklediği sonucu yansıtmak daha iyidir. Bu nedenle, kullanıcı ürününüzü kullanarak belirli bir şey elde etmeyi bekliyorsa, görüntü bu sonucu elde eden biriyle iletişim kurmalıdır. Başka bir yaklaşım, adım adım grafikte olduğu gibi, bu sonucun nasıl elde edileceğini gösteren bir görüntüdür.
3. Kısa ve Öz Olun
Geniş veya dar bir konu olsun, ziyaretçinizi konuyla ilgili kalmasını sağlamak ve odaklanmış tutmak, site ziyaretçilerini sayfanın sonuna kadar sizinle birlikte kalmasına yardımcı olacaktır.
Bu son bölüm, bir web sayfasının ne hakkında olduğunu anlamak için iletişim kurmak, SEO’nun en temel özüdür. Artık anahtar kelime öbekleriyle alakalı olmakla ilgili değilde giderek daha çok kullanıcıların neyi başarmaya çalıştıklarıyla alakalı olmak ve daha sonra bunu içerikte ele almakla ilgilidir.
Geçmişte bir çok içerik üreticisi, sıralamak istedikleri anahtar kelimeri mükemmel bir karışım haline getirip site haritasındaki her kelimenin Google arama sonuçlarında sıralayabiliyorlardı.
İçerik Artık Kral Değildir
Google artık rastgele içeriğe trafik göndermiyor. Panda gibi algoritmalar, anahtar kelimeler etrafında tasarlanan üretilmiş içeriği hedefliyor.
Bugün Google, doğrudan kullanıcının hedeflerinin ne olduğu ile alakalı belirli içeriğe kesin trafik gönderirken karma karışık içeriklerle dolu bir siteye trafik göndermiyor. Aslında Google içeriği kullanıcının istek ilişkisine göre sıralıyor yani burda kendimize şu soruyu sormamız gerekiyor, kullanıcı neden benim siteme girsin? Haliyle bu sorunun cevabını verebiliyorsanız aşağıdaki sıralamadan sonra google sitenizi sevecek ve trafik almaya başlayacaksınız.
İçerik Nasıl Geliştirilir?
1. Kullanıcı Hedeflerini Belirleyin
Bazı sorgular için Google’ın sayfaları bir kullanıcının yapmaya çalıştığı işleme göre sıralamaya eğilimli olduğunu gördük. Bu nedenle, bir sayfa veya konu için, site ziyaretçisinin doğal amacını, ne elde etmek istediklerini anlamak, daha sonra bu hedefe odaklı yazmak önemlidir.
Bir anahtar kelime ile yaygın olarak ilişkili olan ve bir parça tavuk üzerinde tuz ve biber gibi kelimeleri içermek saf ve yüzeysel olduğunu düşündürür.
2. Resimler Gösterin ve Öyküler Anlatın
Verilen konu veya web sayfasının iletişimini tamamlayan ve genişleten görüntülerin doğru kullanımı, web sayfasının daha iyi sıralanmasına yardımcı olacaktır.
Kullanıcının başarmaya çalıştığı şeyle eşleşen ve anlam içeren görüntüler, deneyimlerime göre bu web sayfasının neyle ilgili olduğu sıralamasını güçlendirecektir. Görüntüyü anahtar kelimelerle eşleştirmeyin.
Bildiğime göre, bir şeyin nasıl yapıldığını göstermek veya kullanıcının beklediği sonucu yansıtmak daha iyidir. Bu nedenle, kullanıcı ürününüzü kullanarak belirli bir şey elde etmeyi bekliyorsa, görüntü bu sonucu elde eden biriyle iletişim kurmalıdır. Başka bir yaklaşım, adım adım grafikte olduğu gibi, bu sonucun nasıl elde edileceğini gösteren bir görüntüdür.
3. Kısa ve Öz Olun
Geniş veya dar bir konu olsun, ziyaretçinizi konuyla ilgili kalmasını sağlamak ve odaklanmış tutmak, site ziyaretçilerini sayfanın sonuna kadar sizinle birlikte kalmasına yardımcı olacaktır.
Bu son bölüm, bir web sayfasının ne hakkında olduğunu anlamak için iletişim kurmak, SEO’nun en temel özüdür. Artık anahtar kelime öbekleriyle alakalı olmakla ilgili değilde giderek daha çok kullanıcıların neyi başarmaya çalıştıklarıyla alakalı olmak ve daha sonra bunu içerikte ele almakla ilgilidir.
SEO, SEO Nedir, SEO hizmetleri, seo paketleri, site içi seo, & site dışı seo, (Off-Page Seo)(On-Page Seo) seo alışveriş forumu, google optimizasyon, SEO ipuçları, hakkında sorular, sorunlar ve çözümleri.
SEO hizmetleri, seo paketleri,