İşletmelere bulut tabanlı CRM ve İnsan Kaynakları uygulamaları sağlayan Ofisim, "Güçlü İşletmeler İçin Güçlü İş Uygulamaları" sloganı ile 2015 yılında faaliyete başladı. Ofisim CRM ile satış, pazarlama ve müşteri takibi faaliyetlerinizi tek bir uygulama üzerinden yönetin. Tüm iş süreçlerinizi online olarak takip edin. Ofisim İK ile personelinizin özlük, izin, harcama, zimmet, seyahat ve eğitimlerini online yönetin. Tüm İnsan Kaynakları süreçlerinizi kolayca takip edin.
Satış Gücünüzü Daha Hızlı ve Verimli Hale Getirmek İçin Geliştirildi.
Ofisim'in Bulut tabanlı CRM uygulaması ile tüm satış süreçlerinizi uçtan uca yönetebilir, müşterilerinizi, fırsatlarınızı ve ürünlerinizi kolayca takip edebilirsiniz.
Ofisim CRM’de Neler Var?
Müşteri Yönetimi
Tedarikçi Yönetimi
Ürün ve Stok Takibi
Fırsat Takibi
Teklif Yönetimi
Sipariş Takibi
Gelir-Gider Takibi
Cari Takibi
Pazarlama Araçları
Destek ve Talep Yönetimi
Çağrı Merkezi Özellikleri
İş Akışları ve Onay Süreçleri
E-Posta ve Doküman Şablonları
Gelişmiş Özel Raporlama
Özelleştirilebilir Bilgi Panosu
HEMEN ÜCRETSİZ DENEYİN
Daha Mutlu Bir Çalışma Ortamı Sunmak İçin Geliştirildi.
İnsan Kaynakları süreçlerinizi ve çalışanlarınızın memnuniyetini önemsiyoruz. İşe alımdan özlük yönetimine, izin takibinden puantaja kadar tüm özellikler tek bir uygulamada!
Ofisim İK’da Neler Var?
Özlük Yönetimi
İzin Yönetimi
Harcama Takibi
Seyahat Takibi
Zimmet Takibi
Eğitim Yönetimi
Puantaj/Çalışma Çizelgesi
Vize İşlemleri
Personel Rehberi
Açık Pozisyonlar ve Başvurular
CV/Doküman İçi Arama
Gelişmiş Raporlama
Özelleştirilebilir Bilgi Panosu
HEMEN ÜCRETSİZ DENEYİN
Son düzenleme: